U bent hier:Home>Actieplan Consumentenkeuzes>Financiële redzaamheid>De kwetsbare klant in beweging krijgen
Thema Financiële redzaamheid

De kwetsbare klant in beweging krijgen

  • Afgerond initiatief
  • Thema: Financiële redzaamheid
  • Door: Verbond van Verzekeraars, De Gedragsstudio, Universiteit van Amsterdam, Nibud & Universiteit Leiden

Uit eerder onderzoek is gebleken dat wanneer klanten hun schadeverzekering niet meer betalen dit een goede indicator is voor eventuele problematische schulden. Initiatiefnemers van dit onderzoek hopen te achterhalen welke communicatiekanalen en boodschappen in de communicatie met debiteuren ervoor kunnen zorgen dat klanten die wel willen maar niet kunnen betalen contact opnemen met hun verzekeraar. Bedoeling is om problematische schulden zo eerder in beeld te krijgen.

Meer weten? Bekijk het filmpje.

Of neem contact op met Verbond van Verzekeraars (Patricia Swienink).

U bent hier:Home>Actieplan Consumentenkeuzes>Financiële redzaamheid>De kwetsbare klant in beweging krijgen